bidden voor D66

wolter ates wates at EURONET.NL
Wed Dec 22 19:59:01 CET 1999

Na amper 1 generatie in de minderheid in Nederland beginnen de gelovigen
al te smeken om verdraagzaamheid, even 2 minuten nadenken over waar de
ongelovigen doorheen gegaan zijn in de bijna voorbije 2000 jaar, en dan
maar geduld oefenen , voorlopig hebben we dat nog niet, die verdraagzaamheid.
Wop Ates