geloven

henk vreekamp vreekamp at POBOX.UU.NL
Wed Dec 22 19:26:26 CET 1999

Beste Joop,

Het is verschrikkelijk wat jij als zeergeleerde christenhond allemaal durft
te beweren. Scheiding tussen kerk en staat voor gelovigen een gewone zaak?
Mis ik wat als ik zie dat er een CDA, GL, vrouwenhatende SGP, GPF e.d.
bestaan? Joop, kun je me voor de zekerheid de datum geven waarop je het
lidmaatschap voor D66 hebt opgezegd?

Henk Vreekamp, Utrecht