Interview Lousewies

henk vreekamp vreekamp at POBOX.UU.NL
Wed Dec 22 19:26:12 CET 1999

Beste Chido,

Je lijkt wel Dittrich of De Graaf! Als jou een bericht niet bevalt, dan
bespuug je de boodschapper. Bah! De betrokken Ontschudder Lousewies heeft
gewoon te weinig gewicht en inhoud, en daar komt ze nu zelf achter. Je talen
kennen is niet voldoende in Europa. Brinkhorst is binnen D66 het beste
bewijs. Hopelijk dringt nu ook bij jou het besef door dat Lousewies een
miskoop dan wel een nitwit is. Nooit te oud om te leren...

Met pragmatische groet,

Henk Vreekamp, Utrecht