Lousewies en het artikel

Roland Kroes roland_kroes at HOTMAIL.COM
Wed Dec 22 13:11:12 CET 1999

wat jammer dat zo weinig mensen blijkbaar de moeite hebben genomen om
het interview met Lousewies van der Laan in de NRC te lezen. iets dat
ik bij D66 toch niet verwacht... of zijn 'we' ondertussen echt een
doorsnee van de Nederlandse samenleving aan het worden? iemand verzucht
iets, een gedacht en het wordt meteen voor definitief en waar aangenomen.

ik snap de houding van onze EP'er voor een deel, maar ik vraag me af
in hoeverre ze dit niet had kunnen voorzien. het wijst ons in ieder
geval (wederom) op de dingen die allemaal verkeerd gaan in Brussel,
Straatsburg, et cetera. een vraag aan lousewies, die ik graag beantwoord
zie, is in hoeverre ze ook positieve dingen heeft mee-
gemaakt. naast de ontdekking van een werkbare kant aan VVD'ers...

roland kroes, rotterdam

voor iedereen die het artikel wil lezen:
http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/1999/12/21/Vp/02.html