staatschuld/lastenvermindering en TKfarctie

Theo Veltman theoveltman at HOTMAIL.COM
Wed Dec 15 19:48:16 CET 1999

Het laatste congres is een motie aangenomen waarin dat D66 streeft naar 75%
van meevallers voor vermindering staasschuld en dat lastenvermindering wordt
uitgesteld opdat met die vrijkomende geleden extra investeringen in
onderwijs, zorg ed kunnen worden gerealiseerd.

In alle perspublicaties sindsdien lees ik dat D66 op de oude lijn zit; geen
richtingverandering; geen geluid uit de TKfractie dat in lijn ligt met
hetgeen in de motie is aangegeven. Ook vandaag in de Volkskrant lees ik
allerlei waar wordt vermeld dat oa de TKfractie van D66 pleit voor extra
investeringen uit de meevallers; laten vervallen van schulden van
ontwikkelingslanden zonder een notie tav lastenverlichting en staatschuld
(extra aflossing).

Heb ik wat gemist? Het kan immers zo zijn dat ik als politiek buitenstaander
gewoon nog even niet op de hoogte ben.

groet

Theo