Milieu en onderwijs (verdeling van de centjes) =SPEL=

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Tue Dec 14 19:46:35 CET 1999

>Wat verstaat D66 onder milieubescherming en hoe ver gaan we >daarin/welke
>prioriteit t.o.v. bijvoorbeeld onderwijs geven we het >is een m.i. veel
>nuttiger discussie. Als Nederland vol zat met >D66ers en het VP dus het
>regeringsbeleid bepaalde, waar zou dan het (meeste) geld naar toe gaan?

Deze (onderstreepte) vraagstelling is m.i. interessant genoeg om te herhalen
en over te spreken.

We kunnen deze discussie alsvolgt voeren:

We geven de punten waar geld naar toe moet/kan allemaal 100 punten. En dan
maar ruilen en handelen. De laatste posting is de stand van nu. Het
spel/discussie stopt wanneer er 30 uur niks is veranderd aan de
puntentelling.

Is dit een leuk idee ?

Tuurlijk gaat het niet alleen om die verdeling maar ook om de argumenten die
er bij worden gegeven, waarbij je dan kan discussieren over die argumenten.

Ik hoop dat jullie dit een leuk ideetje vinden.

Ramon

===