Knippen & plakken & 'aanhalen'

Bas van Gils s184314 at KUB.NL
Fri Dec 10 08:14:40 CET 1999

On Thu, 9 Dec 1999, Cees Binkhorst wrote:

* Maar de software van Bas voegt tekens toe op willekeurige plaatsen.
* Ik heb het originele bericht er nog eens op na geslagen (je kunt 'nergens'
* zeker van zijn:) maar de eerste 'r' staat toch echt niet in mijn naam.
* Ik weet, zoals geschreven door Bas is het geen onbekende naam binnen
* D66, maar ik prefereer toch mijn eigen schrijfwijze.

ben bang dat het niet de software van Bas was, maar Bas zelf die (per
ongeluk) een letter te veel had ingetikt... Mijn oprechte excuses
hiervoor!

m.vr.gr.

        Bas

--
Bas van Gils (b.vangils at kub.nl)    http://stuwww.kub.nl/people/b.vangils
tel# +31-6-24614919 (also SMS)     fax# +49-89-66617-61693

The author of this E-mail requests that you regard this as a private message.
Please do NOT distribute it! Thank you very much in advance...