Knippen & plakken & 'aanhalen'

Cees Binkhorst C.Binkhorst at NET.HCC.NL
Thu Dec 9 22:06:36 CET 1999

Bas van Gils <s184314 at KUB.NL> schreef:

> On Tue, 7 Dec 1999, Cees Brinkhorst wrote:
>
> * Minimaal 30% van het aantal regels (in de dagelijkse 'Digest' die ik *
- knip ... knip ... knip

> Een ander probleem is het feit dat slechts weinig mensen de kunst van
> knippen & plakken & 'aanhalen' beheersen (zie citaat Cees Brinkhorst). Ook
> hier is betrekkelijk eenvoudig iets aan te doen. Immers, in de meeste
> mailprogramma's zijn dergelijke instellingen eenvoudig te maken.

Maar de software van Bas voegt tekens toe op willekeurige plaatsen.
Ik heb het originele bericht er nog eens op na geslagen (je kunt 'nergens'
zeker van zijn:) maar de eerste 'r' staat toch echt niet in mijn naam.
Ik weet, zoals geschreven door Bas is het geen onbekende naam binnen
D66, maar ik prefereer toch mijn eigen schrijfwijze.

> Misschien is het dan ook een aardig idee dat een aantal mensen zich hier
> eens over gaan beraden. Misschien dat er een soort 'korte-handleiding'
> geschreven kan worden met tips over uit een lopende onderwerpen. Misschien
> dat die dan als 'VGV' (Veel Gestelde Vragen) op de website geplaatst kan
> worden.

Ik denk dat dit al gedaan is, dus als je even zoekt kun je het kopie-eren of er
naar verwijzen.

- knip ... knip ... knip
> Zonder mezelf als "guru" te bestempelen: ik wil die kar best trekken.
> Maar, ik kan, wil en zal dat niet in mijn eentje doen. Zijn er nog meer
> mensen die hieraan mee willen werken ...??

Helaas, geen 'guru' en geen tijd, moet eerst nog leren onthaasten.

Groet,

Cees Binkhorst