afsluiten lijsten D66

chefren chefren at DDS.NL
Mon Dec 6 13:56:59 CET 1999

On 5 Dec 99, at 21:53, Carry Mout wrote:

> [...]

Geachte dames en heren,

Om te beginnen excuses dat ik als niet-lid-van-de-lijst
alweer mail.

Wat hierboven staat heeft helemaal niets met openheid te
maken maar meer met technisch-niet-begrijpen van wat er aan
de hand is.

Ik beweerde slechts dat de list-server van D66 technisch zo
moet zijn ingesteld dat hij geen mail van mensen accepteert
die geen lid zijn van de D66-lijst. Dat voorkomt ondermeer
al te onnodige spam.

De openheid van de lijst voor niet-leden-D66 vind ik OK
alhoewel er in mijn ogen dan ook een lijst moet zijn voor
leden-D66. Open staan voor kritiek is wat anders dan je
partij te laten besturen door gedachten van mensen die geen
lid zijn.

Gaarne bereid tot nadere technische toelichting,

+++chefren

(Geen lid van de D66 at NIC.SURFNET.NL lijst.)

= =
Verdien 100 Euro bij aanbrengen van een nieuwe
klant voor een website: http://www.ii.nl/premie