Brussel-Straatsburg v.v. + vraagje

Max Kok m.r.kok at HCCNET.NL
Mon Dec 6 08:00:38 CET 1999

>Het viel me op dat het aantal deelnemers op de d66-lijst de laatste weken
vrij
>plotseling gedaald is van 205 naar 180. Terwijl tot voor kort het aantal
>wekelijks omhoog kroop. Iemand enig idee hoe dat komt? Niet genoeg doembo's
op
>de lijst (grapje)?

Op zich is een volatiliteit van 10% in een aantal weken niet abnormaal (Zie
bv. de AEX, alleen ging het daar om een stijging).
Mogelijke oorzaak kunnen de berichten over het opschonen van bestanden (?)
door providers zijn.

Wat mij opviel de laatste weken was dat de reguliere posters afwezig waren.
Misschien hebben ze genoeg te schrijven voor Sinterklaas ??

Max Kok