Brussel-Straatsburg v.v. + vraagje

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Mon Dec 6 02:07:02 CET 1999

Bert schreef;
>Gelukkig vindt onze Eurofractie precies hetzelfde. Lousewies meldde tijdens
>het D66-congres van 20 november precies hetzelfde. Maar ik begreep dat
>Chirac
>binnenkort het nieuwe gebouw in Straatsburg feestelijk komt openen, dus het
>zou nog even kunnen duren.

Dus Lousewies en Bob hebben de petitie ook getekend ...

===

>VRAAGJE:
>
>Het viel me op dat het aantal deelnemers op de d66-lijst de laatste weken
>vrij
>plotseling gedaald is van 205 naar 180. Terwijl tot voor kort het aantal
>wekelijks omhoog kroop. Iemand enig idee hoe dat komt?

We waren op de D66-lijst te gast bij een interne PNYX-discussie. Dat was
zeer verhelderend, maar heeft misschien mensen (1 zeker) weggejaagd. De
PNYX-storm is nu weer gaan liggen.

Ook op de PNYX zelf, vooral voor Chido.

Vriendelijke groet,
Ramon