Paar vraagjes: postdocs, film-lobby

Andor Admiraal admiraal at ADN-INTERNET.COM
Fri Dec 3 10:53:18 CET 1999

> - Op *een* avond een positief portret van Brinkhorst bij
> Nova-tv (gehaat
> door Opschudding en vieze varkensboeren) maar stil aanbeden door
> milieubeschermers,

Niet om het een of ander, maar volgens mij zijn er maar weinig mensen zó
populair bij de gemiddelde Opschudder (en ik geloof dat ik nu niet
alleen namens mijzelf spreek) als Laurens-Jan Brinkhorst. Scherp en
uitgesproken profiel, overtuigd sociaal-liberaal (de enige bobo die voor
de ondertitel pleitte...) en een uiterst assertief, doortastend en
professioneel politicus. Wat wil een Opschudder nog meer? ;-)

Groetjes,
Andor.