organisatie www.db.nl [slot ?]

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Wed Dec 1 04:19:41 CET 1999

Wat is nu de conclusie van dit debat ?

Het lijkt mij dat de PNYX door moet gaan, maar dan met meer promotie op de
partij-lijsten en partij-nieuwsbrieven. Zet het in Route 66 en/of in
Digitaal66 (voor D66 dan) en op de D66-lijst is een algemene posting over de
PNYX ook niet verkeerd. Af en toe (nadruk op af en toe) herhalen...

Ramon