Fwd: Mijn werktelefoonnummer is niet openbaar. (van: A. Stoffels, D66)

Ramon Barends r_barends at HOTMAIL.COM
Mon Aug 30 05:06:09 CEST 1999

op verzoek van arjan stoffels geforward

met groet
ramon

----Original Message Follows----
From: Arjan Stoffels <astoffels at leiderdorp.nl>
To: Bas van Gils <B.vanGils at KUB.nl>, Cathja Maas
<CathjaMaas at Driebergen.net>,        Chido Houbraken <quissama at wxs.nl>, John
Stuurman <Jostu at Gironet.nl>,        "Leiden at D66.nl" <LEIDEN at D66.nl>
CC: "'Tom Stroobach'" <T.Stroobach at D66.nl>,        "'Mario Fruianu'"
<M.Fruianu at D66.nl>,        "'Hans de Goede'"
<HdeGoede.tijdelijk at vobis-web.nl>,        "'mrscheffer at wxs.nl'"
<mrscheffer at wxs.nl>,        "'r_barends at hotmail.com'"
<r_barends at hotmail.com>,        "'mmol at fac.fbk.eur.nl'"
<mmol at fac.fbk.eur.nl>
Subject: Mijn werktelefoonnummer is niet openbaar.
Date: Tue, 24 Aug 1999 12:26:37 +0100

Beste Sleutelaars en overige geadresseerden die mail naar derden hebben
verstuurd,

Ik wordt net op mijn werk gebeld over het Sleutelcongres door ene meneer
Pappenheim uit Maasdam (geen email, had zich nergens opgegeven, ook niet
schriftelijk). Hij vroeg naar stukken, ik heb hem gezegd dat we volgende
week iets gaan sturen.

Twee reacties:
1.      Mijn werknummer is absoluut niet openbaar voor dit soort zaken.
Jullie mogen mij, met beleid, op m'n werk bellen (en als je dat nummer niet
hebt, dan heb je het vast niet nodig!). Verder wil ik daar alleen maar
werkgerelateerde telefoontjes ontvangen; de collega's luisteren ook mee en
op een gegeven moment levert dat een probleem op, ik vind m'n werk leuk en
wil dat nog wel enige tijd blijven doen. Ze kijken niet mee, dus mailen
levert minder problemen op.
2.      Deze meneer heeft op de een of andere manier gehoord van het
congres, wil graag komen, maar heeft zich niet opgegeven. 1 + 1 =...
(>175??)

Wellicht ten overvloede: Aanmelden kan op Leiden at D66.nl
<mailto:Leiden at D66.nl>  of via Postbus 2119, 2301 CC te Leiden.

Met vriendelijke groet,
Arjan Stoffels

'Ignorance is natural. Stupidity takes commitment.'
Salomon Short in The war against the Cthorr.