Bommen en persvrijheid

Joris van den Wittenboer J.van.d.Wittenboer.st at PPSW.RUG.NL
Thu Apr 29 11:57:25 CEST 1999

Hein schreef:

> dan moet je hem ook zo niet noemen.

Heb ik ook niet gedaan en ik vind ook niet dat dat zo verkocht moet
worden.

>  De meesten willen `de rijen
> sluiten', zoals onlangs een sociaal liberaal in een nieuwgroep maande. En
> erbij vermeldde dat zij die niet achter de NATO staan zich diep moeten
> schamen. Zo gaat dat in oorlogstijd...

Ook ik heb hier gemeld dat ik het 'de rijen sluiten' argument onzin
vind.
En over zo gaat dat in oorlogstijd. Ja van beide kanten. En ook hier
op de discussielijst van beide kanten. De voorstanders worden ook
voor van alles uitgemaakt. Ik ben net nog in een ps van Herman Beun
voor niet sociaal-liberaal uitgemaakt. Ik zit misschien inderdaad in
de meer sociale hoek ipv de liberale 'ze moeten hun eigen boontjes
maar doppen' hoek (zo kun je het ook zien).

Groeten,
Joris van den Wittenboer

In a word, the special emphasis is upon the policy sciences
of democracy, in which the ultimate goal is the realization
of human dignity in theory and fact. (Lasswell)