Verzelfstandiging Openbaar Onderwijs

René Van Mulken remu at BART.NL
Tue Apr 27 23:39:45 CEST 1999

    -----Oorspronkelijk bericht-----
    Van: Drs. J. Reehorst <reehorst at worldonline.nl>
    Aan: René Van Mulken <remu at bart.nl>
    Datum: dinsdag 27 april 1999 17:28
    Onderwerp: Re: Verzelfstandiging Openbaar Onderwijs

    >logisch wie reageert er nu op een D66 oproep. Nog even dan is de partij verdwenen
    vandaar nog maar een keertje geschoten... en weer mis<

    Geachte heer Reehorst,
    hartelijk dank voor uw spontane reactie, voor het ongevraagd knippen in mijn e-mail en voor de grote waarde die u voor de Nederlandse politiek uitstraalt.
    U bent de volksvertegenwoordiger (kan het me eigenlijk niet voorstellen) waar Nederland iets aan heeft.
    Op deze lulligheid zitten we te wachten bij D66, vandaar mijn verzoek om nog zo'n inhoudelijk stuk te fabriceren.
    Wacht met spanning af. U moet een grote geest zijn, chapeau (=hoed, Frans red.)

    Vriendelijke groet,
    René Van Mulken