oproep aan fractie

Arie Dirkzwager aried at XS4ALL.NL
Tue Apr 20 14:39:49 CEST 1999

ik steun dit - laat D66 nu eens initiatief tot duidelijk standpunt nemen!
Arie Dirkzwager

BetterSystems,
Prof.Dr.A.Dirkzwager,
Educational Instrumentation Technology,
Computers in Education.
Huizerweg 62,
1402 AE Bussum,
The Netherlands.
voice: x31-35-6981676
FAX: x31-35-6930762
E-mail: aried at xs4all.nl

When reading the works of an important thinker, look first for the
apparent absurdities in the text and ask yourself how a sensible person
could have written them."  T. S. Kuhn,  The Essential Tension (1977).