Geloof en politiek handelen

Michiel Scheffer mrscheffer at WXS.NL
Sun Apr 18 13:30:56 CEST 1999

Beste Rick,

De kosovaarse vrouwen zijn islamitisch dus hoeven ze zich niet te houden
aan de geboden van de heilige vader, de antechrist in Rome. Ik was nooit
van zijn richting, mijn voorvaderen hebben al in de 16/17de eeuw in
Nederland, Frankrijk en Schotland hun conclusies getrokken. Over geloof
gesproken is er duidelijk selectieve verontwaardiging. De Paus en
Milosevic vragen om een paasreces, terwijl de serviers hun acties
starten en voortzetten tijdens "Bayram", het islamitisch equivalent van
het paasfeest.

VrGr    Michiel Scheffer