Kosovo

Robin C. Paalvast robin_en_wendy at HETNET.NL
Fri Apr 16 00:38:09 CEST 1999

> Alle opvattingen die op het digitaal cafe zijn waard wat ze waard zijn.
> Namens de
> programmacommissie D66 heb ik vanavond dfl 90 bijgedragen aan de Kosovo
> actie. Dat lijkt meer effect te hebben dan oproepen en beschouwingen.
> Michiel Scheffer

Ach, het één sluit het ander niet uit dacht ik zo! Ik vind het wel
interessant om die totaal uiteenlopende meningen hier te lezen. Maar goed,
ik heb - en zoals vanavond is gebleken vele anderen! - ook maar wat geld
overgemaakt in de hoop dat we het leed van die vluchtelingen daarmee kunnen
verzachten want alleen met het opschrijven van frustraties helpen we ze
inderdaad waarschijnlijk niet. Trouwens morgen kan er ook nog geld
'doorgebeld' worden...

Groet, Robin.

http://www.omroep.nl/cgi-bin/tt/nos/page/108
NOS-TT  108 vr 16 apr
Opbrengst tv-actie Kosovo 41,8 mln
HILVERSUM De tv-actie voor de gevluchte Kosovaren in het gezamenlijke
programma op TV2,RTL4 en SBS6 heeft tot dusver ruim f.41,8 miljoen
opgebracht. Het      telefoonnummer 0900 - 1380 is vrijdag ook tijdens
kantoortijden open voor het doorbellen van giften.
Premier Kok stortte namens het kabinet  f.2 miljoen op het gironummer 555
van   de Samenwerkende Hulporganisaties. In een vraaggesprek zei Kok te
hopen dat er snel een einde komt aan de bombardementen.Maar daar hebben we
de   medewerking van Milosevic voor nodig, en dat is tot nu toe moeilijk
geweest, aldus de premier.