Fw: Wat doen wij morgen?

Robert Jan Jonker rjjonker at KNOWARE.NL
Fri Apr 16 00:21:07 CEST 1999

At 10:22 14-4-99 +0200, Marc Enschede wrote:
>Doorgezonden.

Wat doen we morgen ?
Minimaal hetzelfde als vandaag; geld storten; de EG moet voor de Balkan
inclusief Servie met een grootschalig Marshallplan komen; gericht op
jarenlang investeren in heropbouw van landbouw, woningen en infrastructuur,
onderwijs, zorg en werkgelegenheid; met perspectief op EG-lidmaatschap en
veel persoonlijke interculturele contacten; via sport, politiek, cultuur en
toerisme. Het plan moet snel ontwikkeld en naar buiten komen, opdat het
perspectief biedt voor de vluchtelingen en voor de servische bevolking die
ook niet om deze ellende gevraagd heeft. En verder nu al voorbereidingen
treffen om een paar honderduizend mensen de volgende winter door te helpen;

Robert Jan Jonker
Utrecht