de autonomie van Joris en Hein

Joris van den Wittenboer J.van.d.Wittenboer.st at PPSW.RUG.NL
Wed Apr 14 15:06:52 CEST 1999

Mark schreef:

> Dan lijkt het me een goed idee als jullie in Groningen een discussielijst opzetten
> waarop de eventuele onafhankelijkheid van Groningen wordt bediscussieerd. Ik hoor wel
> wat eruit komt.....

Je bedoelt natuurlijk dat degenen die hier voor zouden zijn dit doen.
Ik neem dus maar aan dat je Groningers die een eigen staat willen wel
los wilt laten. En individuele burgers ook.

Lijkt mij een slechte ontwikkeling.

> Wallage kan dan wel papegaaien dat er niets boven Groningen gaat, maar over twee weken
> klinkt er weer 'Oranje boven' uit de Groningse kelen. Dat kun je schudden met dat
> referendum, Joris.

Je leest erg slecht Mark. Ik heb nergens voor een referendum gepleit.
Jij bent degene die toch voor eventuele afscheiding is, in ieder
geval de mogelijkheid.
Groeten,
Joris van den Wittenboer.

If man define situations as real, they are real in
their consequences (Thomas-theorema).