Einde oproep fractie

Hein van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Tue Apr 13 00:34:02 CEST 1999

Gezien het geringe aantal reacties, en daarbinnen het relatieve aantal
steun aan het huidige NATO-beleid, beeindig ik mijn oproep aan de
fractie van D66. Gelijk hebben is niet mijn pretentie, ik heb slechts
mijn geweten gevolgd. Oprecht hoop ik dat ik het verkeerd zie, en dat de
NATO in staat zal zijn binnen afzienbare tijd (en niet na maanden en
maanden destructie) recht en democratie te herstellen in Kosovo. Een
meerderheid van deze lijst, en vermoedelijk van D66 kiest bewust nu voor
steun aan dit beleid. Dat wil ik wel even gedocumenteerd hebben. Bij
deze. Moge de geschiedenis mild over u oordelen.