oproep aan fractie

Andor Admiraal admiraal at ADN-INTERNET.COM
Mon Apr 12 23:52:52 CEST 1999

Hein,

We blijven het ont-zet-tend oneens. Met name jouw begrip voor de Servische
weigering de bewoners van Kosovo over hun eigen toekomst te laten beslissen
wil er bij mij niet in - en is in strijd met elke democratische vezel in
mijn lichaam.

Hoewel ik mij blijf verbazen over sommige punten van je betoog, denk ik dat
een nieuwe inhoudelijke reactie van mijn kant vooral een herhaling van
zetten zou zijn. Van mijn kant sympathie voor de bedoeling achter je
oproep, maar niet de minste steun.

Groet, groet,
Andor.