KOSOVO

Suzanne Bakker smbakker at WXS.NL
Tue Apr 6 10:50:11 CEST 1999

Beste Rolf,
Thuis blijven zitten helpt inderdaad zeker niet. Zelf word ik daar in
ieder geval alleen maar ellendig van. Vooral omdat het met veel moeite
nog altijd niet gelukt is de voorzitter van de liberale
jongerenorganisatie in Kosovo, die afgelopen zomer Nederland bezocht, te
traceren. Zo'n verre vriend maakt alle beelden ineens erg persoonlijk.

Het idee om iets te doen spreekt mij in ieder geval erg aan. Als onze
regering zo relatief passief blijft, is een demonstratie misschien ook
een goed middel om op zijn minst een van de meningen van het volk wat
duidelijker onder de aandacht te brengen.

Hoe denkt de rest van de lijst hierover? Zijn er andere organisaties die
een dergelijke actie misschien al aan het voorbereiden zijn? Zijn er
alternatieve ideeen tav evt activiteit? Etc etc.

Suzanne