[D66] Het Lenny Uhr-incident

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Tue Mar 26 19:22:43 CET 2024

L.S.

Een oplettende kijker weet dat het Lenny Kuhr-incident in scene is gezet
vanwege ideeën uit de contraterrorismehoek, de mattenklopper van het
simplistisch intelverbond. Dat de ordeverstoorders "Free Palestine" enz.
riepen, wil niet zeggen dat dit pro-Palestina demonstranten waren, maar
undercovers die de aandacht wilden richten op het Uhr-incident van Lenny
Kuhr: het lied 'Troubadour' uit 1969. Troubles in troubadour land...

Toen Henk Elegeert, om hem even in herinnering te halen, zijn laatste
woorden schreef: "Het lag aan de fiets?" had hij in zekere zin gelijk,
althans in dadaïstische zin:

FIETS: IETF    (Internet Engineering Taskforce)

Het Uhr-incident hebben we mede te danken aan het IETF, die de
'dadaïstische scrabbletechniek' tot modus operandi van AI alsmede de
homo erectus mogelijk heeft gemaakt... Wie de Kreator is, AI of de mens,
is niet moeilijk te raden. Onze zon is de Kreator, en ons universum is
een One-electron universum, analoog met mijn natuurkundige hypothese
over de verstrengeling van de atomaire electronenschil met onze Zon die
ik eerder op deze lijst postte.

$describe "One-electron universe" en --exact
en:
One-electron universe
The one-electron universe postulate, proposed by theoretical physicist
John Wheeler in a telephone call to Richard Feynman in the spring of
1940, is the hypothesis that all electrons and positrons are actually
manifestations of a single entity moving backwards and forwards in time.
According to Feynman:

I received a telephone call one day at the graduate college at Princeton
from Professor Wheeler, in which he said, "Feynman, I know why all
electrons have the same charge and the same mass" "Why?" "Because, they
are all the same electron!"
A similar "zigzag world line description of pair annihilation" has been
independently devised by E. C. G. Stueckelberg at the same time.
https://en.wikipedia.org/wiki/One-electron_universe
--

Anecdote:

Hedenmiddag liep ik even een fietswinkel binnen, waar in de entree twee
fietsen van het merk "Grünberg" stonden opgesteld. Boven de twee fietsen
hing een grote lampion in de vorm van Paasei. Het fietsmerk Grünberg was
me nog niet bekend, het paasei wel...

Vandaag heb ik aan Praestabilis production #102 "Troubadour Tambour"
liggen sleutelen. Toen ik zag dat er weer eens een brug is ingestort aan
de overzijde heb ik het maar nagelaten het op mn YT-kanaal te zetten.
Het was al net zo'n faux pas recording als Velvet Darkness van
Holdsworth, alhoewel het met 8:27 min. enkele interressante passages
bevat, zonder bridges en refrein uiteraard. Mijn recordings zijn, op
uitzonderingen na, allemaal one-takes...

Het is me wat met de energetica van burgermans: zojuist heb ik maar weer
eens een opdringerige en irritante energiecolporteur, van Essent deze
keer, de deur gewezen. Ik zit, net als Fluks, bij Vattenfall die vandaag
een brief stuurde dat de variabele tarieven omlaag gaan. Qua timing zal
het wel weer geen toeval wezen...

Hocus Crocus,

RO