[D66] TV-spotje D66

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Mar 6 09:16:30 CET 2024

Gisteren, in de zendtijd voor politieke partijen, sprak Jetten het
Nederlandse Volk toe.

Ik ben bepaald geen aanhanger van Jetten maar deze keer maakte hij het
mijns inziens wel heel erg bont...
* Jetten speelde een acteur die speelde dat hij gefilmd werd terwijl hij
een lege zaal toespreekt.
   Ik houd hier niet van (okee, men ziet zoiets vaker) omdat het zo
gekunsteld overkomt.
* Jetten sprak 'Engels' terwijl hij Nederlander is die het Nederlandse
Volk op een Nederlandse TV-zender toespreekt.
   Engels zou ik het niet willen noemen - zijn uitspraak was dermate
belabberd (brallerig) dat ik eerst niet doorhad dat hij uberhaupt in het
Engels sprak. Bij mijn weten hoort men dit accent nergens ter wereld. De
toespraak werd niet in het Engels maar wel in het Nederlands
ondertiteld.
* Jetten had het over de EU op dezelfde wijze als waarin Trump spreekt
over de VS.
   Echt waar - dit is ronduit raar. Ik neem aan dat het ging over de
verkiezingen voor het Europarlement maar weet dit niet zeker.
* Mocht het laatste waar zijn: Jetten is geen D66-lijsttrekker voor de
verkiezingen voor het Europarlement.

Gisteren was het Super Tuesday in de VS. Wellicht betrof het hier een
anti-Trump grap ?

Anyway, Put NL First.