[D66] Van het gas af gaan pakt honderden euro's duurder uit

edebets1 at euronet.nl edebets1 at euronet.nl
Sat Mar 2 15:15:28 CET 2024

Ik zet het maandbedrag altijd op het laagst mogelijke. En dan nog krijg ik geld terug bij de jaarafrekening (o.a. door zonnepanelen op mijn dak).
Conclusie: Vattenval (en de andere energieboeren) zitten lekker met mijn teveel betaalde geld te spelen gedurende het jaar. Treasury matig leveren al deze beetjes bij de klanten die niets aan hun tarieven bijstellen voor Vattenvall een lekker rendement op (een beetje handige treasurer zet het geld uit tegen rond de 3% per jaar met de huidige rentestanden). Als ze dus willen spelen met geld van hun klanten moeten ze dat vooral doen, maar niet met mijn centen!

Ernst Debets/
Zaanstad