[D66] Contraparlementair: CAN LIFE PREVAIL?

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Thu Feb 15 08:21:14 CET 2024

L.S.

Den Haag heeft het momenteel over de begrippen extraparlementair
(definitie?) en democratisch rechtstatelijkheid en niet over de
ecologische en technologische noodsituatie.  Heeft Nederland en Europa
behoefte aan een extraparlementair of een rariteitenkabinet in het kader
van het oplossen van de problemen of iets krachtigers: een
contraparlementaire dictatuur cq commando?

Mijn volgende publicatie zal het thema van antidemocratische politiek
oppakken en de nodige argumentatie geven.

De NATO zoekt momenteel een nieuwe leider. De oplettende lezer weet dat
ik mezelf nog steeds in de (USNO) admiraliteit heb bevorderd... Niet
zomaar, daarvoor is een jarenlange intellectuele en filosofische
worsteling aan vooraf gegaan.  Daarom neem ik (JD = 1088/666202) het
NATO commando over op deze internetlijst, alsmede de zeggenschap over
'The Football'. Hoogmoed, bonapartistische of querulante wanen? Nee,
deze machtsgreep is bittere noodzaak...

We kunnen ons toch niet permitteren dat Mark Rutte de NATO gaat leiden?
Mocht hij toch door de belangrijke mannetjes geïnstalleerd worden als
chef, dan zal hij moeten luisteren wat ik hem beveel te doen.

Voila!

René Oudeweg