[D66] 3x betweterigheid

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Apr 8 12:03:22 CEST 2024

Gisteren Jetten gezien bij het Buitenhof ?
   https://npo.nl/start/serie/buitenhof/seizoen-19/buitenhof_289/afspelen
Boodschap: Het is de afgelopen periode niet goed gegaan met D66 en dus
gaat de partij op de ingeslagen weg voort. Ik snapte er niets van. Wat
een gebazel !

2 uur later: Ajax wordt compleet ingemaakt door Feijenoord. Ajax maakte
er een potje van maar is kennelijk op de goede weg. Wederom: Ik snap het
niet.

Zojuist bij RTL-Z: Shell vluchtte eerder van Nederland naar het VK en nu
van het VK naar de VS. Europese politici en milieuwappies maken er -
zoals gewoonlijk - een potje van. Ik snap het niet.

Waarom wordt er zo weinig getwijfeld ?