[D66] I&O-zetelpeiling: D66 nog 6 zetels over

E.I.M e.i.m.steur at planet.nl
Sun Sep 17 13:42:48 CEST 2023

Marc,

Jetten en excuses aanbieden?  Hij kijkt wel uit, hij is zelf mede
bepalend geweest voor de aangerichte schade. Het is geen leider, het is
een drammer dat de burger zijn visie wil opleggen. Dat kun je aan zijn
gezicht zien. Kernenergie b.v is geen kattenpis en noemt hij schoon, was
het maar zo. Hun kroonjuwelen zijn al lang geleden verloren gegaan.  Ze
wilden veel te graag in het kabinet en hun eisen inzake Corona waren ook
niet mals. Dat hebben kiezers gezien en over een prijsplafond heb ik hem
nog niet gehoord voor volgend jaar. Bestaanszekerheid he waar ze
allemaal de mond van vol hebben. We weten al dat de AOW-er volgend jaar
het slechtste af is met compensatie. We gaan de armoede in met fikse
bezuinigingen waar zij bij hebben gezeten. Dat komt er aan Marc.

Gr, Ed.