[D66] Antisemitisme (was: Volgende te bombarderen ziekenhuizen Gazastrook bekend)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Oct 31 12:12:28 CET 2023

Ik, gisteren over geweeklaag over antisemitisme in de media,
> Dit is niet nieuw: Dergelijke geluiden klinken in ons land elke
> keer wanneer Israelische Joden grootschaliger dan anders het
> geval zij aan het moorden zijn geslagen.

We werden op onze wenken bediend getuige een artikel in Het Parool,
eveneens van gisteren,

https://archive.ph/https://www.parool.nl/amsterdam/joodse-amsterdammers-bespuugd-en-uitgescholden-iedereen-is-voorzichtiger-sommigen-dragen-geen-keppeltje-meer~b2fade7ed/
   Joodse Amsterdammers bespuugd en uitgescholden: 'Iedereen is
   voorzichtiger, sommigen dragen geen keppeltje meer'

Dit slachtoffertje-spelen op het moment dat geloofsgenoten in de
Gazastrook duizenden Palestijnen aan het afslachten zijn is ronduit
verwerpelijk. Zeg liever dat je tegen het moorden bent in plaats van
narcistisch te gaan zitten zeuren dat je zelf zo zielig bent.

In het stuk staat dat het antisemitisme in Nederland wordt geconstateerd
door,
   Nationaal Coordinator Antisemitismebestrijding
   Centrum voor Informatie en Documentatie Israel
Nou, dit weten we dan ook weer.

In de VN loopt de Ambassadeur van Israel inmiddels met een Davidster
rond (geen grap, echt waar),
   https://cdn.nos.nl/image/2023/10/30/1021643/768x432a.jpg
Kennelijk zijn Palestijnen nazi's en moeten ze daarom vermoord worden.
De Russen bombarderen in Ukraine ook al nazi's. Deze zitten immers
overal waar er gebombardeerd wordt.

Getverderrie.