[D66] WebTV: D66-congres 118

edebets1 at euronet.nl edebets1 at euronet.nl
Sun Oct 22 14:54:08 CEST 2023

Dan had je het beter dan wij gisteren in de zaal: de WiFi was waardeloos, mijn telefoon slaagde er niet in om verbinding met het netwerk te maken (hij herkende het wel als WiFi signaal, maar inloggen met user Id en netwerk wachtwoord leidde tot de melding: kan geen verbinding maken met netwerk.

Dus maar 4G gebruikt, maar dat werkte ook niet optimaal.

Volgende keer maar weer congres in het westen des lands, daar werkt WiFi wel 😊 en is 4G beter...

(Vorig week hadden we regio congres in Haarlem en in het provinciehuis hebben ze perfecte WiFi!)

Ernst Debets/

Zaanstad