[D66] Verkiezingsuitslag: Paars/NSC (1)

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Thu Nov 23 11:20:34 CET 2023

Welke vaandels zijn dan niet dubieus volgens jou?  Voor politieke
correctheid is nog geen vaandel uitgevonden.

Ik had al entrisme op deze lijst verwacht, maar de politiek-correcte
WEF-globalisten zijn er nog niet volgens mij...

Heeft Schwab met zijn fourth industrial woke- agenda al een vaendelke?
Deze mensen denken dat de planeet te redden is met nog meer
industrialisatie. Hoe woke kun je het hebben?

RO