[D66] Hypothese: Non-locality en de Zonne-elektronenschil

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Mon May 29 12:46:51 CEST 2023

Ik begrijp quantum entanglement juist als een disjuncte golf (waarbij de
drager een of ander veld, een akashaveld is) . Om bij mijn hypothese te
blijven: zodra er een groep deeltjes trilt in het brein, trillen er
simultaan deeltjes in de quantumreactor van de zon. Spooky action at a
distance, geen continue golf maar disjunct dus.