[D66] Garmonbozia, Kijktip, Leestip: Verband tussen immunologie en vliegende schotels

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue May 23 11:45:20 CEST 2023

M'n hemel - het is weer zo laat.

Dezer dagen beweert immunoloog Garry Nolan dat hij onderzoek doet naar
vliegende schotels (de hersenen van mensen die beweren dat ze vliegende
schotels gezien hebben) en dat Amerikaanse politici zouden weten dat de
aliens al tijden onder ons zouden zijn...
   https://www.faqt.nl/recent/professor-aliens-zijn-100-procent-op-aarde/

https://juke.nl/podcasts/lex-fridman-podcast/262-garry-nolan-ufos-and-aliens-85c1094e

https://podcasts.apple.com/ae/podcast/262-garry-nolan-ufos-and-aliens/id1434243584?i=1000550243284
   https://en.wikipedia.org/wiki/Garry_Nolan

Ik heb hier meen ik al eens eerder opgemerkt dat het Roswell UFO
incident niets anders is dan de heliacale opkomst van Sirius in 1947.
Gewoon het zoveelste Vrijmetselaarsbouwstuk. En 'immuniteit' betekent
eigenlijk dat iets nog niet '1' zij (het staat er toch echt gewoon).
Niet te verwarren met het afweersysteem van het lichaam.

Deze en volgende week zendt NGC-Nederland er een special over uit,
   https://www.natgeotv.com/nl/programmas/natgeo/chasing-ufos