[D66] NASA klimaatwetenschapper slaat wederom alarm, nu om de Amazone

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Wed May 17 00:00:31 CEST 2023

In deze tijden zijn troublemakers blijkbaar nodig om de urgente
boodschap nog te laten doordringen.

Waarom zou een wetenschapper zijn academische reputatie te grabbel
gooien als hij twijfel had over de juistheid van onheilspellende
klimaatverandering en ecologische destructie?

Meer troublemakers.

RO

PS: Ik vlieg dit jaar nog naar [...] , en de lijst mag meegenieten
hoeveel CO2 ik de lucht in blaas haha... Ik denk dat er toch niets meer
te redden valt.