[D66] 4 mei

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Thu May 4 18:06:24 CEST 2023

Grappig ambivalent, moeten automobilisten parkeren bij het verkeersbord
P, een parkeerplaats of andere pispalen? Parkeerplaatsen zijn net zo
onveilig, denk aan parkeerongelukken, tuig en buitensexers. Ik vermoed
dat de gemiddelde automobist gewoon doorjakkert om 8 uur in de nieuwe 2
minuten stilte. Voorheen 1 minuut. Welke ratio zit achter de extra
aandachtsspanne? Ik heb zo wel mijn vermoedens... Hoe zit dat met vlieg-
en treinverkeer om 8 uur?

Is er ergens een geschiedenis van het verkeersbord op internet te vinden
sinds de eerste auto in Venlo?

RO