[D66] BBB laten stikken

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Wed Mar 22 14:42:39 CET 2023

De beste manier om de bioindustrie te laten stikken in hun eigen stront,
(BBB gaat over bioindustrie en niet over kleinschalig boeren) is door
BBB weg zet zetten als pathologische milieucriminelen die hun eigen
boterham belangrijker vinden dan 'gezonde landbouw en veeteelt'. Laat ik
iedereen direct uit de droom helpen, er is geen gezonde veeteelt nog
landbouw. Het argo-industrieel complex dient snel opgedoekt te worden
voordat het hier volkomen onleefbaar wordt. Ik wordt hier in Venlo
regelmatig wakker van fijnstof in mn longen waardoor ik hoestbuien krijg
(zelfs met luchtfilters). De lucht is hier mogelijk nog slechter dan in
latijns-amerikaanse metropolen, (Roergebied en intensieve veelteelt).

R.O.