[D66] Grensoverschrijdende letters

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Fri Mar 17 07:48:10 CET 2023

Ik dook zojuist het volgende stukje uit mijn 8401 pagina's lange PDF (17
pdf's van 500 pagina's tekst only)  van mijn Schaduwlijst over de
'eliminatie' van de letter B:

Subject: BB!
From: Antid Oto <protocosmos at home.nl>
Date: 6/10/12, 14:09
De nieuwe politieke proletarische beschermingsorganisatie Bescherming
Bevolking tegen BB's:
BB!
BB! tegen BB,
BB! tegen de Big Bourgeoisie,
BB! tegen de Big Bang,
BB! tegen de bourgeoified barred subject B,
BB! tegen objet petit b, object cause of capitalist desire. B-b.
Bah, Ah!
BB! tegen Baby's!. Ay!
BB! braakt van BB's!
BB! is beslist bonafide zonder badineren, we beschermen, bouwen en
bombarderen,
betrouwbaar!
BB! voor de eliminatie van etterletter B uit het latijns alfabet:
stichting Alfa Et, etwas ohne Bee, wir begraben B†
we want a better letter! -> P
Proletarische pracht.
BB! voor P.
BB! tegen BP en de benzinepomp.
Heeft u iets elangrijks te melden? De BB! Ook in Elgië!

uit:

De Wereld Duiden
De monstrueuze e-mail schaduwlijst van René Oudeweg
periode (2012-2021)