[D66] Leestip: Uithaal naar rechts van D66 valt verkeerd

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Mar 7 11:58:44 CET 2023

Uithaal naar rechts van D66 valt verkeerd: 'Ze raken in paniek' (achter
betaalmuur),
https://www.telegraaf.nl/nieuws/745929419/uithaal-naar-rechts-van-d66-valt-verkeerd-ze-raken-in-paniek

Ik vond het zelf ook al tamelijk vreemd. Vooral het uitsluiten van BBB
is ronduit raar. D66 zit muurvast in de eigen stikstofhysterie en kan
geen kant meer op. Enfin, kwestie van 'Stop Stilstand. Stem Vooruit'
zullen we maar zeggen. Wat let men om hier *zelf* eens als partij naar
te handelen ?

Wat algemener geldt dit voor de Nederlandse politiek als zodanig. Zelfs
nog algemener voor de EuroUnie oorlogs-politiek. In plaats van concreet
iets te doen, wordt het gedrag steeds merkwaardiger. Het liefst zou men
het eigen afwijkende gedrag opleggen aan ongelovige EuroBurgers. En als
de laatsten niet gehoorzamen, dan zouden ze hiervoor gestraft moeten
worden. Hoezo 'democratie' ?

Stop nou eens met Dwangmatige Internationale Verdragen, Immigratiegekte,
Klimaatgekte, Stikstofgekte. Zet ramen en deuren daarentegen lekekr
wijdopen en laat het stevig doorwaaien. Kan beslist geen kwaad.

Land en Volk dienen bevrijd te worden van de huidige coalitie en dus kan
men als fatsoenlijk burger hier niet op - en ook niet op PvDA/GL -
stemmen. Ik moet of wederom opnieuw niet stemmen of op zoiets als de SP,
lijkt mij.