[D66] Daniel Ellsberg overleden

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Sat Jun 17 10:51:16 CEST 2023

Ik kwam recent te weten dat Ellsberg een ex-CIA agent was. Zie mijn post:

"Daniel Ellsberg (who famously leaked the Pentagon Papers) was ex-CIA
and, Valentine alleges, was instructed to leak them (pp. 29-30). "

http://www.tuxtown.net/pipermail/d66/2023-June/072978.html

Ellsberg stond aan de kant van de CIA en niet van burgermans!

https://www.youtube.com/watch?v=kRMrD3yUWLY

R.O.

PS: Proficiat met je verjaardag. Ik heb je CV gelezen in jouw scriptie,
maar van de wiskunde daarin kan ik helaas geen soep maken.