[D66] D+1-day: Hitler was politiek correct (addendum: Ukraine achter bommen Nord Stream volgens CIA)

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Wed Jun 7 15:33:38 CEST 2023

De Oekraïne is CIA. Lees deze post die ik eerder postte:

  The CIA: 70 years in Ukraine

http://www.tuxtown.net/pipermail/d66/2022-October/071983.html

Rusland voert eigenlijk een oorlog tegen de door de CIA gecontroleerde
Oekraïne.
Clown Zelensky en co zijn allemaal marionetten en doen niets zonder
instemming van Langley. En daar loopt de EU achteraan!

RO