[D66] Stoerdoenerij: Racisme (2)

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Sat Jun 3 08:47:47 CEST 2023

Ik vind burgerneger Weerwind (D66) ook een enge man, niet uit racisme en
z'n negroïde bek, maar vanwege zijn Leidse bourgeois bek. Zodra
burgernegers assimileren en de slechte gewoonten van de Hollanders
overnemen krijg je nog veel engere gasten. Verder vind ik een kostuumpak
of zakelijk outfit niet passen bij de negroïde mens. Dan gaan bij bij de
alarmbellen af...

R.O.