[D66] Boziogarman: 'Epiphany'

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Sat Jul 15 02:04:46 CEST 2023

L.S.

'k had mijn epiphany al een tijd geleden. Rutte deed er langer over...
Ik zal u mijn epifanie delen, maar kans dat u een hartverzakking krijgt.

Verder lezen op eigen risico.

Wat is het geval? Een paar jaren gelden merkte Marc op dat we mogelijk
gesimuleerd worden, dat de werkelijkheid die eenieder ervaart niets
anders dan een simulatie is door een of andere entiteit. Dat heb ik
altijd onthouden omdat het een mogelijkheid die niet uitgesloten kan worden.

Een jaar geleden liep ik wat doelloos rond in E´hoven om ongebaande
paden te verkennen. Op een gegeven moment sloeg ik een zijweg in en
hield plots halt bij een regenwaterafvoerpijp bij een huis. Mijn hoofd
ging onvrijwillig uit naar de regenwaterafvoerpijp, want iets
ongebruikelijks trok de aandacht. De pijp zat boordevol stickers van
allerlei formaten en mededelingen. Maar nu komt het, de stickers gingen
zo hoog de pijp omhoog (minimaal 3x de lengte van een persoon) dat ik
begon te twijfelen of een zinnig mens zo hoog kan reiken. Nee dus, dat
kan niet. Welke notoire stickeraar gaat immers met een uitschuifladder
op pad? Toen kreeg ik mijn epifaan: de menselijke architectuur is niets
anders dan een simulatie. De stickers waren er al, zonder tussenkomst
van de mens. De technologie in het hedendaagse technium simuleert niet
alleen ons maar ook de architectuur. Nu wilt u vast de coördinaten weten
van de desbetreffende straat met de volgeplakte regenpijp om het met
eigen ogen te verifiëren. Ik kan u deze niet geven want een
hermeneutische lezing van deze volgeplakte regenpijp zal u niet
overleven. U sterft onmiddelijk aan een hartaanval al u het ook ziet.
Een normale passant die geen oog heeft voor dergelijke urbane details
zal het niet zo snel opmerken. Een paar stickers op een regenpijp,
soi... Maar niet deze regenpijp. Dit inzicht is slechts enkelen gegund,
de gediagnosticeerden, die een ruimere blik en inzicht hebben...
Voor mij was dit inzicht een éérste overtuigende indicatie dat we
mogelijk in een simulatie leven. Uiteraard is het geen hard bewijs, het
is mogelijk dat er in E´hoven stickerplakkers rondlopen met een
uitschuifladder. Je ziet immers ook graffiti op de gekste plaatsen,
waarvan je denkt hoe kan men zo ver reiken met de spuitbus? Van
graffitiartiesten kun je zoiets wel verwachten maar niet van
stickeraars. Waarom zou een stickeraar zo hoog reiken op een plaats dat
een normale passant de sticker niet eens kan opmerken of lezen? Dus,
[...], durf het onmogelijke te denken, dat de architectuur een simulatie
is...

Ik kan wel een aanwijzing geven: de desbetreffende zijstraat is in de
buurt van de Heilige Geest straat in de buurt Bergen en/of Witte Dame.
Daar kunt u op speurtocht en elke straat uitkammen.

Maar u bent gewaarschuwd. Net zoals je in een simulatie niet ongestraft
het Griekse Pantheon kan beledigen zonder geraakt te worden door een
blikseminslag van Zeus zelf, zo zijn er bepaalde inzichten die niet
geschikt zijn voor onbevoegden. Nietzsche schreef al: "he must have the
quest for the forbidden.. "

Rest de hypothetische vraag door wie of wat we gesimuleerd worden. Daar
kom ik later op terug want ik heb recent iets gelezen mbt
UFO-waarnemingen in Turkije in 2008. Nu welke malloot gelooft in aliens?
Niet de minste, de oude professor Noam Chomsky, die nog goed bij
verstand is, gelooft in buitenaards leven. Dat wil niet zeggen dat we
door ET's gesimuleerd worden. Ik heb een andere hypothese.

Prettige nacht,

R.O.

PS: Wat is de hermeneutische betekenis van een "BUK" raket? Ja, je moet
er uiteraard voor 'bukken'. Maar de andere is "B-UK": oftewel "66-UK"...