[D66] The Hitchhiker's Guide to the Galaxy

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Jul 12 09:04:33 CEST 2023

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>,
> Als ik deze film onder een noemer zou moeten rubriceren dan onder
> O.O.A: Object Oriƫnted Absurdism

Zo'n beetje elke scene gaat over het Einde der Tijden.

Zelf vind ik deze film niet goed. Er zijn tal van BBC-hoorspelen en 1
BBC-TV serie van gemaakt en deze zijn wel goed.
In het Internetarchief bevindt zich het Nederlandse hoorspel dat de KRO
ooit heeft uitgezonden en dit is zeker het beluisteren waard (ik heb
even gekeken maar kan het zo snel niet vinden).