[D66] MH17 publicatie

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Wed Jul 12 06:28:10 CEST 2023

[Niet toevallig maakte ik er gisteren een opmerking over en prompt
verscheen een bericht op TT. Dit is het betreffende boek. Wie zou achter
deze publicatie zitten? FD schreef dat het ging om de broer van
Charlotte van Rijnsberk, raadsheer in Den Haag. Ik denk dat dit bericht
met enige argwaan gelezen moet worden, maar het is wel voer voor
speculatie... /RO]

  *
    Home <https://www.deslegte.com/>
  *
  *
    <https://www.deslegte.com/auteurs/lodewijk-van-maaseik-262593/>
  *
    >  MH17 Een valse vlag terreuraanslag

MH17 Een valse vlag terreuraanslag - Lodewijk van Maaseik

    Specificaties

  *
    Auteur:
    Lodewijk van Maaseik
    <https://www.deslegte.com/auteurs/lodewijk-van-maaseik-262593/>
  *
    Uitgever:
    Gnosis
  *
    ISBN:
    9789083192505
  *
    Bindwijze:
    Paperback
  *
    Afmetingen:
    15,2 x 21,2 x 2,5 cm
  *
    Gewicht:
    431 gram
  *
    Aantal Pagina's:
    280
  *
    Rubriek:
    Kinderboeken algemeen
    <https://www.deslegte.com/boeken/kind-jeugd/kinderboeken-algemeen/>
     > Jeugdboeken algemeen
    <https://www.deslegte.com/boeken/kind-jeugd/kinderboeken-algemeen/jeugdboeken-algemeen/>

  *
    Druk:
    1e
  *
    Publicatiedatum:
    sep 2021

  MH17 Een valse vlag terreuraanslag

    Complot, crash, cover-up

Lodewijk van Maaseik
<https://www.deslegte.com/auteurs/lodewijk-van-maaseik-262593/>

Recensies
<https://www.deslegte.com/mh17-een-valse-vlag-terreuraanslag-2898876/#book-reviews>
Paperback Nieuw vanaf € 20,00.
Deze titel is ook verkrijgbaar in andere formaten.
<https://www.deslegte.com/mh17-een-valse-vlag-terreuraanslag-2898876/>

    Omschrijving

MH17 is niet door een Buk-raket neergeschoten.
In de rechtszaak MH17 staan de verkeerde personen terecht. De rechtszaak
MH17 is een herhaling van Louwes en Lucia de B. Het MH17 Crash
Eindrapport door de Onderzoeksraad voor Veiligheid is een door
tunnelvisie of corruptie tot stand gekomen cover-up.
De officieren van justitie zagen hierdoor hun tunnelvisie bevestigd en
zijn ten hele gedwaald.
Het doel van dit boek: de rechtszaak wordt voortgezet met andere
officieren van justitie en tegen andere verdachten.