[D66] 'De Puzzel van de Boeddha' (2)

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Fri Jul 7 16:34:43 CEST 2023

L.S.

Puzzel-ontwikkelingen (+2 voorwerpen):

1. Een goudkleurige Engelfiguur met blijkbaar een dwarsfluit (Angel of
History van Klee kan het niet zijn, want die speelt geen fluit...)
2. Een witte Roos  (of Anjer ) in een glazen bol
3. De goudkleurige haas is naar het voetstuk van het zilveren
Boeddhabeeld verplaatst. (De Boeddha, aangezien het een beeld is, gaat
er nog niet als een haas vandoor... Het is geen kinetica of strandbeest )

Het bovenvlak schijnt van plaatstaal te zijn en niet van hout.

R.O.