[D66] Waarom hoepelen Rutte en D66 niet op?

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Fri Jan 27 07:00:18 CET 2023

Omdat hij een overbeterlijke schoft is, die de boel grondig naar de
klote heeft geholpen met zn managerspolitiek. HIj is gewoon te laf om op
te stappen en verschuilt zich achter zijn pseudo-verantwoordelijkheid
(voor het bedrijfsleven uiteraard) om de boel nog meer te besodemieteren.

Voor D66 geldt dat regeren is halveren, maar ik denk nu dat het meer dan
halveren wordt.  Eikels. Jullie hadden nooit met Rutte in zee moeten
gaan. En dat dom Prikpatertje van jullie kan ook maar beter ophoepelen.
De teloorgang van D66 is rechtevenredig met het abominabele
onderwijssysteem.

R.O.

PS: Ik hoorde dat we de cookiewet te danken hebben aan D66. Heel holland
kakt cookies.