[D66] Praestabilis: Intro for the Extragalactic Drum Festival CDMX

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Thu Jan 12 22:12:28 CET 2023

Praestabilianten,

Ik ben weer vrij man, dus ik kan me weer aan gewichterige en apolitieke
zaken wijden zoals de intromuziek voor het Extragalactic Drumfestival
CDMX op DD-day 2025.

Deze compositie is een eerste demo. Het bestaat uit drie kits, st. Pauls
drums, Drum Fury sampler, en een kit met een Ludwig Black Beauty snare.
Gemixed met RAUM vst orchestral hall reverb. Dit allemaal binnen 2
uurtjes gedrumd.

Het is verreweg de meest far out slagwerk compositie van Praestabilis
tot nu toe...

Tijdelijk te beluisteren:

https://drive.google.com/file/d/1HR__pSPshnzM8AAlXomkjby2ljXg3m7d/view?usp=share_link

René Oudeweg/