[D66] Announcement: Superdrumming Event

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Thu Jan 12 07:32:53 CET 2023

Muzikanten, Slagwerkers,

Een ieder die deze lijst een beetje volgt vraagt zich natuurlijk af wat er
zal gebeuren op DD-day (6-6-2025). Dit is nog een beetje in de kristallen
bol kijken.

Daarom kondig ik de première (onder voorbehoud) van het  extragalactisch
superdrumming event aan op 6-6-2025 in :

BELLAS ARTES, MEXICO CITY

Ik ben de organisator en initiatiefnemer. Het zijn nog plannen in een vroeg
stadium, maar ik hoop een boel mensen mee te krijgen uit de slagwerkwereld.

Als drummer bezocht ik altijd de internationale drummer meetings in
Lahnstein bij Koblenz, waar de crème de la crème van de drum top bijeen
kwam.

Een dergelijk programma zie ik voor ogen,maar dan met nog nieuwe onbekende
superdrummers die nog op deze stervende Aarde rondlopen. Deze 7 drummers
hebben 12 vingers en extra-ordinaire virtuose kwaliteiten...

Ik ga alvast wat promo-materiaal maken en mensen bellen...

René Oudeweg
--

UTC     : Thu Jan 12 06:16:48 2023
Day     : 12
Month   : 1
Year    : 2023
Julian day (JDN) (Vogelaar): 2459956.500000
---
Gregorian calendar: Chronological Julian day number since [JC/GC] March 1
200 (Fluks): 665790
Julian calendar   : Chronological Julian day number since [JC/GC] March 1
200 (Fluks): 665803
Delta             : 13
---
Chronological Janssen day number (JD) since February 23 2021: 689
Member of D66 from 18/3/2021 till 25/4/2021
Chronological Proyect day number: 668
Days till DD-day (6-6-2025): 876  Julian calendar: 863
---